PANASZKEZELÉSI REND
Minőségbiztosítási rendszerünk fókuszában az ügyfél, azaz a nyelvtanuló áll. Legfőbb célunk az idegen nyelvet tanulni vágyók nyelvtudásának minél hatékonyabb fejlesztése.
A Panaszkezelési rend a BME Nyelviskola (felnőttképzési nyilvántartásba vétel: 00394-2013) képzésszervezési és képzési tevékenysége során működtetett panasz- és reklamációkezelési szabályait, ill. hibák kijavításának folyamatát és bekövetkezésének megelőzéséért tett lépéseit írja le.
Amennyiben kifogása merül fel a BME Nyelviskola képzéseivel, vagy a képzés szervezése során az ügyintézés módjával kapcsolatban, az alábbiak szerint tud kifogásaival, panaszaival élni:
- Panaszát, minőségi kifogását írásban, a jelen Panaszkezelési rendhez mellékelt Reklamációs űrlapon tudja megtenni. Az űrlap kitölthető a BME Nyelviskola honlapján (görgessen az oldal aljára). Az űrlap benyújható elektronikus formában a BME Nyelviskola igazgatójának e-mail címére, valamint postai úton a BME Nyelviskola címére (1111 Budapest, Egry József utca 1.)
- A BME Nyelviskola igazgatója a beérkezett panasz kivizsgálását közvetlenül a panasz keletkezésének helyén, a beérkezést követően legkésőbb 3 munkanapon belül megkezdi. Lefolytatja a szükséges vizsgálatot, amennyiben szükséges óralátogatással, és/vagy a csoportot tanító tanárra történő egyeztetéssel keres megoldást a felmerült kifogásra.
- A panasz, vagy minőségi kifogás kivizsgálásáról és a lehetséges megoldási javaslatokról írásban tájékoztatja a panasztevőt legkésőbb 7 munkanappal a panasz beérkezését követően.
- A BME Nyelviskola igazgatója fenntartja a jogot arra, hogy akadályoztatása esetén a panaszkezelést teljes egészében a BME Nyelviskola képzési vezetője folytassa le.
- Panaszát, minőségi kifogását minden esetben nagyfokú diszkrécióval, a lehető legkevesebb fél bevonásával kezeljük.
- A képzés tartalmával kapcsolatos kifogások esetén a jogorvoslat lehetőségei a következők:
- eltérő tudásszintű csoportba való átiratkozás (amennyiben adott pillanatban tudjuk biztosítani az eltérő szintű csoportot)
- a már befizetett, de nem teljes egészében felhasznált képzési díj beszámítása egy másik képzésbe történő beiratkozáskor; a felhasználás a befizetéssel azonos naptári év december 31-ig használható fel, a következő évre nem vihető át
- a már befizetett, de nem teljes egészében felhasznált képzési díj visszautalása, mely a részvétellel részarányosan, a jelenléti ív alapján kerül kiszámításra, valamint levonásra kerül a teljes képzési díj 10%-a, mint adminisztrációs költség
Hogyan valósítjuk meg a panaszok, hibák, minőségi kifogások megelőzését?
Legfőbb célunk, hogy az érdeklődők minden, a képzéssel és az intézménnyel kapcsolatos információt megismerhessenek már az első alkalommal, a tájékozódás időszakában is. A BME Nyelviskola honlapján elérhető a teljes képzési program és annak megvalósítása, valamint a tanfolyami tervezet, mely 6 hónapos időszakra előre elkészül. A Letölthető dokumentumok menüpont alatt elérhető minden olyan dokumentum, mellyel a nyelvtanuló a képzés során találkozik (Felnőttképzési szerződés minta, jelentkezési lap, reklamációs űrlap, tanúsítvány minta).
Nyelvtanáraink magasan képzett, mesterfokú diplomával rendelkező, tapasztalt oktatók, akiket mind a számukra szervezett képzésekkel, mind a továbbképzéseken, konferenciákon való részvétellel támogatunk szakmai fejlődésükben.
Igyekszünk minden nyelvtanárunk mindenféle oktatási formájában megvalósuló képzésén legalább 6 hónaponként hospitálni és az ott tapasztaltakat beépíteni képzéseink minőségének javításába.
2015.05.06.